Monday 27 October 2014

New Direction On My Way


TWO MONTHS - can't believe it ! A lot has happened again during this week. That's the reason why it has been so quiet here in my blog. The biggest change has been chaning my host-family and moving to another town, at the seaside, Herne Bay - I'm so sorry for those people who are reading this for the first time, I just have been too busy to tell anyone. I'm sorry for you - but i think the most important thing is that everyone is now happy with this.
This was the best decision to do and I couldn't be more happy.
  So now I'm living in Herne Bay, Kent, going to the same school and having the same friends. I can't believe that I'm really living here for the whole year. It's a shame but i have to say that this feels more like a holiday to me, than real life.
  Okay yes our halfterm started last friday, so we are having a holiday now, hah.
This halfterm has included a lot of sleeping - as it should i think - also moving and getting to know this amazing town!! Also spending time with my awesome friends, photographing and trying to relax and much more is coming for example HALLOWEEN!!

KAKSI KUUKAUTTA - vaikee uskoo ! Paljon on taas viikon aikana tapahtunu, se siis on tarpeeks hyvä syy tässä tilantees miks mun blogin on ollut täysin kuolleeena näin kauan. Isoin muutos mun elämään kuitenkin on, että mun kotikaupunki & perhe vaihtui - oon tosi pahoillani niitte ihmisten puolesta kenelle oisin halunnut tän aiemmin kertoa, mutta lukee sen tästä nyt ekaa kertaa, oon ollut vaan liian kiireinen kerkeekseni kertoo siitä kaikille kelle olin suunitellut  - kuitenkin pääasia että kaikki on nyt tyytyväisiä tähän ratkasuun. Ja tä on paras ratkasu tälle koko vuodelle, joten hyvä niin.
  Nytten siis asun ihan meren rannalla Herne Bay kaupungissa, josta tein aiemmin postauksen miten rakastan tätä rantaaa, oon jopa käynyt jo lenkillä rannalla ja aaah en vaan voi uskoa että asun täällä koko vuoden. Vieläkin voisin sanoa että tä kaikki vaan tuntuu lomalta ja pian palaan Suomeen ja kaikki on normaalia, mutta ei, voisin vaan oppia että tä on nyt mun toinen koti... Ehkä pikkuhiljaa..
  Ja jep meillä alko syysloma, jes, viikon mittainen loma ja oon ollut aivan puhki, iltaisin meen jopa kymmeneltä jo nukkumaan, mut eiks loman tarkotus oo vähäniinku nukkua..? Oon myös viettänyt paljon aikaa mun uusien ihanien ystävien kanssa, yritys on myös rentoutua.. Mutta missä ihmeen välissä mä kerkeän (?!) No paljon on kuitenkin tulossa, esim HALLOWEENI !


Tomorrow is again a busy day - good night, xx
Huomenna jälleen kiireinen ja pitkä päivä, hyvää yötä, xx

No comments:

Post a Comment